dimineata

iunie 22, 2010

Un nud acuma zace-n pat,

si-o vrabie ce bate-n geam,

sa ii deschid,ca sa-mi sopteasca

” te rog frumos sa te trezesti „

Tu dezbracata langa mine

eu te privesc si iti zambesc,

imi murmuri trei cuvinte de iubire

si eu plec

Beau o cafea,

tu goala langa mine ma imbeti,

privesc satisfacut la tine,

la trupul plin doar de iubire,

Te doresc

7 răspunsuri to “dimineata”


  1. […] Stefanescu (5) Prietenii mei din blogosferă: Ana Usca; Ioan Usca; Cati Lupașcu; Flavius Obeadă; Smeu Mihai; World of Solitaire; Mirela Pete; Maria Barbu; Băsescul; g1b2i3; Supraviețuitor; Cristian […]


  2. […] îi tremura puternic. Sărmanul bătrân. Nu avea pe nimeni într-ajutor la vârsta lui. Omul simţi că inima lui se frânge, ca o pâine […]


  3. […] , Ovidiu Oprea ,Madi Busoi , Napocel ,Octav Pelin , Paul Gabor , Ovi , Mihail , Razvan ,Simion ,Smeu Mihai ,Teo Negura , The Solitary , Theodora ,Ulise ,Viata de poveste , Magdel-voglia di cucinare, Onu , […]


  4. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.


  5. […] de serviciu, Radiounyson, RazvanRC, Robert Dillinger, Roxana, Saikoo-Tibi, Simion Cristian, Smeumihai’s Blog, Teo Negura, The Solitary’s Blog, Theodora, ULISE,  VirtualKid,   World of  Solitaire, […]


  6. […] în asta seara Am făcut o socoteală. Chiar din casa dumneavoastră Am să iau vreo trei parale Și rachiu de tescovină Să-mi șterg gâtul de […]


Lasă un comentariu